آخرین تحولات لبنان

علی نیکرو:این بار رویانیان به بهانه جشن 50سالگی باشگاهش قصد دارد از یک چهره برجسته دیگر به نام دیگو مارادونا دعوت کند تا در این مراسم حاضر شود. مارادونا پیشنهاد سفر به ایران را پذیرفته اما در صورت پرداخت 15میلیارد ریال نا قابل...

درخواست 15میلیاردی مارادونا از پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، بعداز مانور تبلیغاتی گسترده ای که برای بازی نمادین مقابل ستاره های بازنشسته میلان صورت گرفت، حالا نوبت به جشن 50 سالگی پرسپولیسی ها رسیده تا فرصت مانور دوباره ای را برای سردار رویانیان فراهم کند. مانوری که قرار است در نیمه اول دیماه صورت بگیرد و به مناسبت جشن 50 سالگی پرسپولیس، یکبار دیگر پیشکسوتان سرخ را کنار هم جمع کند. مدیرعامل پرسپولیس علیرغم مشکلات حاد و بحرانی مالی تیمش، سخت به دنبال هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم است و مدعی شده که بابت مسائل مالی مربوط به جشن 50 سالگی پرسپولیس دغدغه ای ندارد. در این بین سردار رویانیان سورپرایزی را برای جشن 50 سالگی پرسپولیس رو کرد که حتی تعجب پیکشسوتان سرخ را هم در پی داشت. سفر مارادونا به تهران و حضور در جشن 50 سالگی پرسپولیس، ادعایی بود که محمد رویانیان انجام داد و خیلی زود هم مذاکرات ابتدایی برای تحقق این ادعا آغاز شد. اما در همان مذاکرات ابتدایی که با مدیر برنامه های مارادونا صورت گرفت، سنگ بزرگی جلوی پرسپولیسی ها انداخته شد که بعید به نظر می رسد قابل برداشتن باشد! مدیربرنامه های مارادونا در پاسخ به درخواست پرسپولیسی ها مبنی بر حضور در جشن باشگاه پرسپولیس، مبلغ 500 هزار دلار را درخواست کرده که با توجه به قیمت این روزهای دلار، هزینه ای نزدیک به 15 میلیارد ریال را برای پرسپولیسی ها در پی خواهد داشت! اگرچه سردار رویانیان در تلاش است تا از طریق مراودات سیاسی، مارادونا را متقاعد به حضور در ایران کند اما بعید به نظر می رسد که رویای حضور دیگو در جشن 50 سالگی پرسپولیسی به این سادگی ها تعبیر شود!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • arshia IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    9 0
    500هزار دلار يک ميلياردو نيم ميشه نه پانزده ميليارد چند جام تکرار کردي اين اشتباهو
  • مريم IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    26 5
    چه ايراد داره اين پول رو بدن.فوتبال ما که الکي خرج ميکنه و بي فايده اينم روش.يکم هم از اين هنراي فوتبال بچه هاي واليبال و فوتبال ساحلي و کشتي و.... ياد بگيرن.ادعاي زياد فوتبال رقمهاي زياد و نتيجه هاي بيهوده.
  • آزاده IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    0 0
    جناب رويانيان آيا بهتر نيست شما که بنام کودکان شيرخوار آمنه بازيکنان خارجي را با مبالغ هنگفت به ايران ميآوريد ، همان مبالغ هنگفت را به کودکان هديه کنيد؟ مثل اينکه مانده ايد با اين همه پول بادآورده چه کنيد که اينطور بدون حساب و کتاب به بازيکنان خارجي اهدا مي کنيد
  • حسن IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    0 0
    جان جان اشکال نداله مگه چي ميشه؟ حالا اين نياد پرسپوليس 50ساله نميشه
  • محسن IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    0 0
    اقاي رويانبان اين پول را شما از چيب خودش ميده يا بيت المال؟اصلا مارادونا 100 ميليون تومن مي ارزه؟اصلا با اين شرايط مبخواين 1 ماه يارانه را بديم بهت تا اقاي ماراوناااااااااااااااا بياد به باشگاه شماااااااااااااااااااااا.ميخواي از جيب من و هزارا نفر مثل من بدبي به اقاي مارادوناااااااااااااااااااا بخدا خجالت اوره بجاي اين كارا بشين فكري ب حال اين فوتبال مزخرف كن با اينكه شما فوتبالي نيستين.ياعلي مدد
  • صداي سلماس IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    0 0
    سلام ممنون از اطلاع رساني خوبتان بيت المال دست افرادي چون رويانيان افتاده و نمي داند چگونه خرج کند آن از هزينه تراشي بيهوده براي حضور پيرمردان ميلان و اين هم از ايده دعوت از مربي معتاد فوتبال مارادونا. مردم پول نان شب را به سختي به دست مي آورند آنگاه اين آدم ... اين همه ولخرجي مي کندو متاسفانه مسئولين هم دست رو دست گذاشته اند و بلکه تعدادي جاده صاف کن اين بريز وبپاش هاي اين گونه افراد بي وجدان شده اند.
  • مصطفي IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    1 0
    500000*3000=1500000000 که مي شه 1.5 ميليارد نه 15 ميليارد ....قوربونتون بشم
  • يوسف IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    0 0
    اول پول بازيکنان رااز طريق گدايي بده مارادونا پيش کش
  • رضا IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    0 0
    فوتبال ما با حضور چهارتا شخصيت از دور خارج شده کشورهاي غربي، مطرح نميشه و اين حرکات جناب رويانيان صرفا هزينه هاي نجومي رو بر دوش پرسپوليس و البته بيت المال قرار ميده.
  • علي IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    0 0
    درود برسرداربزرگ ايران زمين
  • محمد IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    0 0
    هر چقدر خرج کني و ستاره بياري.به استقلال نميرسي.اگه راست ميگي خودت رو برسون تو ليگ قهرمانان
  • حسين IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    سلام عليکم:مثل اينکه در اين مملکت گروهي وظيفه شان اين است که بهرترتيبي شده پول مردم بيچاره و فقير را به گلوي اجانب بريزند يا هر چه ميتوانند بالابکشند.والا دريک مراسم کذايي و هزينه زا براي ما بيچاره هاحضور يک آدم معتاد وبي شخصيت بد قيافه چه دردي را دوا ميکندوچه آبرو وحيثيتي بوجود ميآورد؟هزينه هاي چند صدميلياردي فوتباليستهاي بي خاصيت کم است ؟که هرروز داغي تازه برداغهاي اين مردم زجرکشيده مي افزايند.واقعا من بعنوان يک معلم بازنسشته که50سال عمرم را درراه تعليم وتعلم فرزندان مملکت گذرانده ام از شنيدن اين خبرهاخون دل ميخورم.عجب صبري خدا دارد؟ماکه صبر وتحمل مان تمام شد.يک روز خسروي(آريا)3هزار ميليارد .بابکخان25هزارميليارد.صاحب امتياز فلان تيم فوتبال چنددههزار ميلياردو.....وامهاي چندصدميلياردي بدون برگشت,بذل وبخششهاي سعيدمرتضوي گونه,خواهشا اين خبرهاراننويسيد.مردم حاشيه نشين همين مشهد را ببينيد..
  • محمد IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    1000 تومن هم واسه اين مارادونا زياده .اومدنش چه فايده اي واسه فوتبال داره جز هدر رفتن پول بيت المال . اين پولها اگه اضافيه اينقدر بدبخت و بيچاره داريم که محتاج يکي دو ميليون تومن پول هستند .خدايا بيت المال و خزائن اين مملکت رو به دست اهلش بسپار. يک پرسپوليسيه 1000 آتيشه .
  • ايراني 92/9/20 IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    از بودجه بي حساب و كتاب تامين اجتماعي اين پول را بدهند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مهدي IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    تروخدا ازاون پول 1مليون بديد من چک دارم ممنون ميشم بخدا